Τρίτη 4 Μαρτίου 2008

Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα!!

Σήμερα, συναντήθηκα με κάτι παιδιά από το ΤΕΙ. Μου είπαν οτι ήθελαν βοήθεια σε κάτι μαθήματα για όλο το τρέχον εξάμηνο. Αποφάσισα να τους βοηθήσω(ναι, με το αζημίωτο...). Αυτό σημαίνει 10 ώρες τη βδομάδα, μόνο απογεύματα επειδή το πρωί έχω τη δουλειά και μαζί και η πτυχιακή, η οποία ομολογουμένως έχει μείνει πίσω.
Θεωρώ οτι θα είναι αρκετά δύσκολα, γιατί θα βγει ένα αρκετά πιεστικό πρόγραμμα και επειδή πρέπει παράλληλα να ξαναδιαβάσω τα μαθήματα για να τα θυμηθώ.

Όμως, είμαι αισιόδοξη γιατί πιστεύω οτι θα καταφέρω να αντεπεξέλθω και οτι θα φτάσουμε το στόχο μας, να περάσουν τα παιδιά τα μαθήματα. Ακουγόντουσαν με πολλή όρεξη για διάβασμα και έτοιμοι να κάνουν ό,τι χρειάζεται. Άντε να δούμε... Εύχομαι και στους τρεις μας:






3 σχόλια:

tkouleris είπε...

Αργία μήτηρ πάσης κακίας. Πάντα πρέπει να κάνουμε κάτι παραγωγικό one way or another.

Άκης είπε...

Χαράς στο κουράγιο σου.Με την σειρά μου να σου ευχηθώ και εγώ καλή τύχη και υπομονή!
Την καλημέρα μου

Javatzis είπε...

Και εγώ να σου πω να ασχοληθείς περισσότερο με την πτυχιακή σου :P. Φιλάργυρη!!!