Τρίτη 1 Απριλίου 2008

Τελείωσε και αυτό...

Σήμερα ήταν μία αρκετά δύσκολη μέρα. Ο λόγος; Τελείωσα τη πρακτική. Τα συναισθήματα ήταν ανάμεικτα γιατί ενώ έγινε ένα ακόμα βήμα για την απόκτηση του πτυχίου, ήμουν στεναχωρημένη.
Ενώ ήξερα οτι ήταν η τελευταία μέρα και φαινόταν οτι δε θα με επηρεάσει, στο τέλος ήμουν χάλια. Το περιβάλλον ήταν καλό, τα παιδιά καλά, γνώσεις σχετικές με το ADSL πήραμε. Αυτοί οι 6 μήνες πέρασαν πολύ γρήγορα, εύκολα και ωραία. Δε το κρύβω οτι πολλές φορές εκνευρίστηκα, ήμουν έτοιμη να ρίξω κάνα γαλλικό αλλά και η ατμόσφαιρα που υπήρχε με τα άλλα παιδιά ήταν το κάτι άλλο. Πήγαινα εκεί πέρα και ξεχνιόμουν από τα προβλήματα στο σπίτι και στα προσωπικά. Ακόμα και τα λεφτά ήταν καλά, αν σκεφτείς οτι ήταν η πρώτη φορά που έβγαζα δικά μου χρήματα.

Τώρα, το μόνο που μου μένει είναι να τελειώσω την εργασία, να πάρω το πτυχίο και απο εκεί και πέρα βλέπουμε..



ΗΤΑΝ ΩΡΑΙΟ ΟΣΟ ΚΡΑΤΗΣΕ..

1 σχόλιο:

Πίκος Απίκος είπε...

Πάντα αυτές οι πρώιμες εμπειρίες σε εργασιακό περιβάλλον γεννούν ανάμεικτα συναισθήματα. Πολλές φορές κάποιος νευριάζει με τις συνθήκες, με κάποιους "κολλημένους" παλιότερους και με την ρουτίνα του όλου πράγματος. Στο τέλος όμως μένει πάντα η γλυκόπικρη γεύση ότι φιλίες και σχέσεις που διαμορφώθηκαν και είχαν προοπτικές πιθανώς θα μείνουν ημιτελείς μιας και ο καθένας παίρνει το δρόμο του.

Τα καλύτερα για εσένα έρχονται είμαι σίγουρος!