Δευτέρα 19 Μαΐου 2008

Χρόνια μου Πολλά

Σήμερα πριν από 18 χρόνια(δεν διαπραγματεύομαι το νούμερο) γεννήθηκε ένα πανέξυπνο,πανέμορφο(ούτε αυτά τα διαπραγματεύομαι) κοριτσάκι. Και ναι όποιος δε κατάλαβε για εμένα μιλάω..
Πάντως τώρα σοβαρά, αναρωτιόμουν αν είναι λογικό να γιορτάζεις τα γενέθλια. Ουσιαστικά είναι μια μέρα όπως τις άλλες, δεν γίνεται κάτι μαγικό.. Η ιδέα του ότι μεγαλώνεις, δηλαδή ότι πηγαίνεις πιο κοντά στα γηρατειά μπορεί να τρομάξει μερικούς. Τελικά αποφάσισα να μην το βλέπω έτσι..Να το βλέπω πιο αισιόδοξα..Να έχω, ίσως τη ψευδαίσθηση, ότι κάθε χρόνο γίνομαι και σοφότερη και πιο πλούσια σε εμπειρίες και φίλους. Άλλωστε γιατί να γκρινιάζεις για κάτι που θα γίνει αναπόφευκτα; Ας κάνεις τα χρόνια που περνάνε σύμμαχο σου.

4 σχόλια:

DaNaH είπε...

Χρόνια πολλά και ό,τι επιθυμείς! "Πολύχρωμη και εντοιχισμένη" ως είθισται να λέγεται τελευταία! ;)

Javatzis είπε...

18 χρονών και τελειώνεις το ΤΕΙ; Μπράβο εξέλιξη!!! :P
Αν και δεν καταλαβαίνω γιατί, ακόμα τουλάχιστον, δεν λες την ηλικία σου, μιας και είσαι σε μία από τις καλύτερες χρονικές περιόδους του ανθρώπου, χρόνια πολλά και με υγεία και ευτυχία και ότι επιθυμείς!

Anastasia είπε...

Γιατί πολύ απλά προετοιμάζω το έδαφος για τα επόμενα χρόνια...Σας βάζω απο τώρα σε αυτού του είδους τα μαθηματικά και έτσι αργότερα δε θα κακοφανεί που θα κρύβω χρόνια..Σοβαρά όμως, ξέρεις οτι δεν έχω κανένα πρόβλημα να λέω την ηλικία μου.Σας ευχαριστώ για τις ευχές σας!!!

Πίκος Απίκος είπε...

Κάθε χρόνος που περνάει είναι ένα υπέροχο μάθημα ζωής για να γινόμαστε πιο ολοκληρωμένοι χαρακτήρες και άνθρωποι συνολικά. Απόλαυσε την κάθε ηλικία σου όπως τής αξίζει!

Χρόνια πολλά και από εμένα, έστω και καθυστερημένα λόγω αναγκαστικής απουσίας από τα μπλογκοδρώμενα, ξέρεις εσύ:).