Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2007

Όταν ο άνθρωπος κάνει σχέδια.....

Δευτέρα είχε γενέθλια μια φίλη μου. Πάταγε τα πρώτα άντα... Αποφάσισε η μητέρα της να της κάνει party έκπληξη. Το είχε πει σε κάτι φίλες της, σε εμένα και φυσικά στον άντρα της. Αυτή είχε σχολή μέχρι τις 6 το απόγευμα και όλοι είμασταν σίγουροι οτι μέχρι τότε δε θα έσκαγε μύτη... Έλα, όμως, που εκείνη τη συγκεκριμένη μέρα αρρώστησε μια καθηγήτρια και το τελευταίο 2ωρο δεν έγινε ποτέ.. Έτσι γύρω στις 5 παρά βλέπουμε τη φίλη μου απο το θυροτηλέφωνο να μας χαιρετά ανυποψίαστη. Εκείνη τη στιγμή είμασταν μόνο τρία άτομα.. Παίρνουμε τη τούρτα, ανάβουμε τα κεράκια( δεν άναβαν με τίποτα όμως) και της τραγουδάμε το Happy Birthday...Και το κορυφαίο; Στο τέλος ψιλοβουρκωμένη η φίλη μου γυρνάει και μας λέει: "Μα καλά είστε βλαμμένα;" μ' ένα μωρουδίστικο ύφος... Όταν έφτασαν όλοι οι υπόλοιποι αντί για να της κάνουν αυτοί την έκπληξη, τους την έκανε αυτή μόλις την έβλεπαν μπροστά τους..Κατά τα άλλα περάσαμε πολύ καλά, ήπιαμε, φάγαμε και είπαμε πολλές σαχλαμάρες κάτω απο το άγρυπνο βλέμμα των δύο κορών της φίλης μου..Τί λέτε δεν είναι αλήθεια αυτό που λένε: "Όταν ο άνθρωπος κάνει σχέδια, ο Θεός γελάει";

2 σχόλια:

maria λεμονατη! είπε...

ετσι λενε και ακομα καλυτερα οταν μαζι με το θεο γελαει και ο ανθρωπος κι ας του χαλασαν τα σχεδια :)

Erisadesu είπε...

lol kalutera einai na kanei o theos sxedia kai na mi tou bgainoun gia na parei mia gefsh apo afta pou travame ;)