Σάββατο 3 Νοεμβρίου 2007

Γιατί ;

Τονίζω οτι αυτό το άρθρο είναι ακατάλληλο για τον Javatzis...
Γιατί όλα όσα θέλουμε συμβαίνουν αλλά με κάποια χρονική καθυστέρηση; Εξηγώ τι θέλω να πώ... Πρίν απο αρκετό καιρό, ήθελα ένα παιδί και απ' ότι έδειχνε με ήθελε και αυτός. Βγαίναμε, κάναμε παρέα αλλά δεν έγινε τίποτα. Τελικά, αυτός τα φτιάχνει με μία άλλη και εγώ σαν χαρούμενη παιδούλα συνεχίζω τη ζωή μου( σιγά τί είχαμε, τί χάσαμε..). Ώσπου μια βδομάδα πρίν ξανασυναντιώμαστε σε ένα πάρτυ. Εμένα μου άρεσε κάποιος άλλος απο εκεί και μιλάγαμε. Πέρασε η ώρα και έπρεπε να φύγω( είχα την άλλη μέρα πρωινό ξύπνημα).Και έτυχε εκείνη την ώρα να φεύγει και το παιδί που μου άρεσε( όχι, όχι δεν το έκανα επίτηδες, θέλω να με πιστέψετε :Ρ).Και αποφασίζουμε να φύγουμε μαζί.Μετά απο λίγη ώρα, λέει αυτός που μου άρεσε στη φίλη μου: "Δηλαδή, η Νατάσα έφυγε με τον .........; Τρέχει κάτι μεταξύ τους;". Όμως, απ' ότι μου είπε η φίλη μου, το είπε με ζήλια. Και σε ρωτώ, τώρα έπρεπε να γίνει αυτό; Τώρα που εγώ είμαι αλλού; Γιατί όταν σας φτύνουμε , τότε κολλάτε; Γιατί είστε τόσο, μα τόσο ανώριμοι; Είχε τόσες ευκαιρίες και τις άφησε ανεκμετάλλευτες.. Όσο για τον άλλον, θα δούμε τι επιφυλάσσει το μέλλον..

2 σχόλια:

Javatzis είπε...

Και γιατί παρακαλώ είναι ακατάλληλο για μένα;Επειδή θα σου κόψω τα πόδια απόψε (μη βαράτε σήμερα διάβασα το post); Σουρτούκα, ε σουρτούκα!

Erisadesu είπε...

prosexe pws tis milas mi katevw ekei katw kai se sou kopsw ta podia :P
kai nai ola ta gomenika mas
einai akatallila gia ton javatzis :P