Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2007

Ο ρατσισμός σε όλο του το μεγαλείο!!!

Σήμερα στη δουλειά είχα την πρώτη δυσάρεστη έκπληξη. Τα παιδιά που δουλεύουμε εκεί, είναι χωρισμένα σε δύο ομάδες, στα συνεργεία και στα τηλέφωνα. Σήμερα ένας απο τους προϊστάμενους είπε οτι θα αλλάξουν και θα πάνε μερικοί πρακτικάριοι απο τα τηλέφωνα στα συνεργεία. Φώναξε τρία ονόματα, και τα τρία ανδρικά. Πετάγεται τότε μια κοπέλα και λέει οτι και εγώ είμαι πρακτικάρια. Τότε αυτός απαντά οτι εγώ δεν μπορώ να πάω στα συνεργεία( προφανώς γιατί είμαι κοπέλα). Εδώ να τονίσουμε οτι στα συνεργεία δεν κάνουν κάτι που χρειάζεται μυϊκή δύναμη και δε χρειάζεται καμιά επιπλέον γνώση. Το ίδιο πράγμα μου συνέβη και το καλοκαίρι, καθώς έψαχνα εταιρία για πρακτική. Πάρα πολλές εταιρίες μου έλεγαν οτι δεν παίρνουν κοπέλες. Και το αποκορύφωμα; Τη Κυριακή είχα πάει σε μία έκθεση και ρωτάγαμε αν μπορούμε να πιάσουμε δουλειά σε κάποια εταιρία αυτοματισμού μετά το ΤΕΙ. Η απάντηση ήταν οτι είναι δύσκολο και οτι συνήθως σου ανανεώνουν τη σύμβαση μετά το τέλος της πρακτικής( αυτής που δε μ' αφήναν να κάνω επειδή ήμουν κορίτσι..). Δηλαδή ρε παιδιά αν δεν είναι φαλλοκρατικές αυτές οι αντιλήψεις, τότε ποιές είναι; Γιατί πρέπει να αποδείξω οτι αξίζω να με πάρουν στη δουλειά ενώ ο άντρας όχι; Δηλαδή νισάφι πια, ξεπεράστε τις αντιλήψεις του 1940. Έχουμε αλλάξει αιώνα..

5 σχόλια:

Erisadesu είπε...

Αυτό έπρεπε να το περημένεις απο την πρώτη ημέρα.
Ακόμη και στα ΤΕΙ θα είδες ότι τα κορίτσια έχουν διαφορετική αντιμετώπιση. Βασικά κουράστηκα παντού τα ίδια είναι, δουλεύουμε περισσότερες ώρες, σκληρότερα και πάντα πληρωνόμαστε πιο λίγα απο τους άνδρες.

tkouleris είπε...

Νομίζω πως αν τους δείξεις ότι μπορείς να τα καταφέρεις και στα τεχνικά δεν θα έχουν πρόβλημα.
Εγω δεν έχω δεί παρα μόνο ελάχιστες κοπέλες που θα κάτσουν να ασχοληθούν με τα τέχνικα ενός PC π.χ. να ανοίξουν το κουτί να βάλουν μία κάρτα γραφικών να δούν γιατι δεν δουλεύει σωστά, να φτιάξουν ένα καλώδιο δικτύου.
Δεν φταίνε οι εργοδότες αν εσεις τα κορίτσια ασχολήστε περισσοτερο με τα νύχια σας παρά με το να φτιάξετε κάτι. Έχω παράδειγμα απο κορίτσια που δεν μπορούσαν να κολλήσουν δύο πλαστικές επιφάνειες μεταξύ τους με Logo και έπρεπε να παεί αγόρι για να το κολλήσει σωστά.
Μόνες σας φτιάχνετε την τύχη σας.
Με λίγα λόγια το μεγαλύτερο ποσοστό των κοριτσιών δεν ασχολείτε με πράγματα που θέλουν την λειτουργία του μέρους του εγκεφάλου που απαιτεί λογική.(Και αυτό ειναι επιστημονική εξήγηση)

Anastasia είπε...

Δηλαδή επειδή είναι ένα συχνό φαινόμενο, αυτό σημαίνει οτι όλες οι κοπέλες δεν είναι καλές. Μόνο που στη ζωή λένε οτι πάντα υπάρχει η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα. Δεν μπορείς να πεις οτι αφου στους περισσότερους άντρες αρέσει το ποδόσφαιρο, άρα αρέσει σε όλους.. Αυτό που λες είναι μια γενίκευση, η οποία είναι λάθος. Και στην τελική, δε με δοκίμασε και είδε οτι δε του κάνω( αυτό να το καταλάβω)..Απλά έκανε διάκριση λόγω του φύλου και δε μου έδωσε καν την ευκαιρία να του αποδείξω τι αξίζω και αν μπορώ να ανταπεξέλθω..Ουσιστικά, αν το σκεφτείς καλά αντί να μειώσει εμένα, μείωσε τον εαυτό του δείχνοντας την ανωριμότητα που τον διακατέχει...

tkouleris είπε...

Ο άνθρωπός απλά ήθελε να προστατέψει άλλα προβλήματα φαντάζομαι. Δεν ξέρω τι δουλειά κάνουν οι τεχνική σας αλλά σκέψου να χρειάζεται κάποια στιγμή να κάνεις δουλειά που θα πρέπει να λερωθείς. Απο την δική μου εμπειρία κάποιες φορές μπορεί να φας σκόνη, να πέσεις στο πάτωμα για να βάλεις κάποιο καλώδιο σε σημείο που δεν μπαίνει διαφορετικά και η λίστα αυτή συνεχιζεται. Τα αγόρια στο μεγαλύτερο ποσοστό ενδιαφέρονται λιγότερο για την εμφανισή τους άρα μπορούν να κανουν περισσοτερα. Ισως να έπρεπε να σε δοκιμάσει βέβαια δεν διαφωνώ αλλα τον καταλαβαίνω και που δεν το κάνει. Αυτό όμως δεν είναι ρατσισμός. Είναι λογικό.

Αυτά που λέω δεν είναι γενίκευση αλλά δεδομένα και στατιστική. Αυτά χρεισιμοποιεί η επιστιμόνική κοινότητα μερικά χρόνια τώρα για να κάνει τις μελέτες τίς και τις αποδείξεις.

Anastasia είπε...

Γι' αυτό γράφω στο blog οτι τα συνεργεία δε κάνουν κάτι περισσότερο απο όλους τους άλλους.. Η δουλειά τους είναι να σηκώνουν τα τηλέφωνα, σε αντίθεση με τους άλλους οι οποίοι παίρνουν τηλέφωνο. Απλά εμείς μιλάμε με πελάτες, ενώ τα συνεργεία μιλάνε με τεχνικούς. Αυτή είναι η μοναδική διαφορά...