Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2007

Η ζωή είναι ωραία!!!!

Αυτές τις δύο τελευταίες μέρες όλα πάνε καλά στην επαγγελματική μου ζωή. Χθές πήρα επιτέλους το Ο.Κ. να κάνω πρακτική άσκηση αφού τους παρακάλαγα για ένα μήνα να μου δώσουν το χαρτί(λόγω του μαθήματος που δεν είχε δωθεί η βαθμολογία βλ. παλαιότερο post). Σήμερα έμαθα οτι πέρασα το τελευταίο μου μάθημα(ευχαριστώ ευχαριστώ...). Σχεδόν τελείωσα το ΤΕΙ(καλά ντε έχω και την πτυχιακή-μη μου το θυμίζετε...). Μπορώ να πω οτι θα μου λείψουν οι παρέες που έκανα και οι ώρες που περνάγαμε μαζί στη βιβλιοθήκη, στο εστιατόριο. Επίσης θα μου λείψουν οι επαναλήψεις τις τελευταίας στιγμής που κάναμε με τη φίλη μου τη Λιάνα. Απο Δευτέρα είμαι έτοιμη να αρχίσω την πρακτική μου. Τελείωσαν τα ψέμματα. Βγαίνουμε στη βιοπάλη(χεχε...).

2 σχόλια:

avakas είπε...

πρακτική και ξερό ψωμί!! όλοι οι ΤΕΙτζίδες στον αγώνα για πρακτική έτσι είναι, τι να κάνουμε...αχ, ναι θα μας λείψει το ΤΕΙ...

Javatzis είπε...

Ο λαός απαιτεί εντυπώσεις από την πρώτη εβδομάδα!!!