Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2007

Greek A-TEI(τρομάρα μας..)

Αποφάσισα να γράψω το δράμα μου..Φοιτώ σε μια σχολή. Το Μάρτιο του 2007 γράψαμε τελικές εξετάσεις σ' ένα εργαστήριο.Μετά απο λίγες μέρες βγαίνουν τα αποτελέσματα έξω απο το γραφείο του καθηγητή. Πηγαίνω εκεί και βλέπω οτι το μάθημα το έχω περάσει(hooray hooray...). Ξέχασα να αναφέρω οτι το μάθημα είναι αναγκαίο για πρακτική άσκηση. Πάω στις αρχές του Σεπτέμβρη να πάρω το χαρτί που πρέπει να δώσω στην εταιρία απο τη γραμματεία. Η οποία μου λέει οτι ο καθηγητής ουδέποτε έδωσε τις βαθμολογίες δηλαδή τις ανάρτησε έξω απο το γραφείο του αλλά δε μπήκε στο κόπο εδώ και 6 μήνες να τις δώσει στη γραμματεία. Ψύχραιμη εγώ πάω και βρίσκω βοηθούς του εργαστηρίου, οι οποίοι μου κάνουν τους κινέζους. Μου λένε οι μισοί οτι τα έχουν δώσει ήδη, οι άλλοι μισοί οτι είναι δουλειά τον καθηγητή.. Που όμως να τον βρώ εγώ τον καθηγητή που δεν έρχεται ούτε όταν γράφουμε εξετάσεις; Που είναι 70 φεύγα χρονών και δε καταλαβαίνει πού πατάει και πού βρίσκεται; Που η γραμματεία με έχει φλωμόσει στο παραμύθι οτι τον παίρνει τηλέφωνο; Μήπως να πάω απλά να ρίξω μια βόμβα και να φύγω σαν κυρία έτσι όπως μπήκα; Γιατί δε θα μου τα σπάσουν αυτοί τα νεύρα.....

5 σχόλια:

Javatzis είπε...

Α μην τον δικαιολογείς! Τι θα πει είναι 70 χρονών και δεν καταλαβαίνει; Την καρέκλα όμως καταλαβαίνει να την έχει, και το μισθό επίσης; Είναι υποχρέωσή του να δώσει τη βαθμολογία, ειδικά αν είναι μάθημα για να μπορέσεις να κάνεις πρακτική. Μία καταγγελία στην τηλεόραση και θα δεις για πότε θα τη δώσει το κάθαρμα

Anastasia είπε...

Έχεις δίκιο οτι δεν πρέπει να τον δικαιολογώ. Αλλά προσπαθώ να βρω κάποιους λόγους για να μην πάω και τον βρίσω(αν τον βρω ποτέ μου..).

tkouleris είπε...

Εγω λέω να μαζευτούμε, να οπλιστούμε με λοστάρια και ρόπαλα και να τον σαπίσουμε στο ξύλο. Περα απο την πλάκα ο Javatzis έχει δίκιο. Βέβαια πριν απο αυτό μπορείς να δοκιμάσεις να πας στον υπευθυνό του τμήματος σου και να του εξηγήσεις την κατάσταση.

Anastasia είπε...

Μμμμ θέλεις να το κάνουμε; Εγώ είμαι μέσα. Το μόνο κακό είναι οτι ούτε τον υπεύθυνο του τμήματος μπορώ να βρώ ειδικά τώρα που είναι εξεταστική. Τα έχω δοκιμάσει όλα..Δεν γίνεται τίποτα(σαν τη διαφήμιση γνωστού σαμπουάν).

demo είπε...

Κάθε (Έλληνας) φοιτητής που σέβεται τον εαυτό του οφείλει να έχει πλακωθεί τουλάχιστον δις με τη γραμματεία του τμήματος στο οποίο ανήκει.

Πάντως γενικά να ξέρεις αν π.χ χρειαστείς (ακόμη+όχι) κάποιο επίσημο έγγραφο μπορείς να το ζητήσεις εμμέσως απο τα ΚΕΠ (π.χ 1 αναλυτική,1 βεβαίωση κλπ)...Θα πρέπει να είναι πολύ μεγάλο σπάσιμο για τη γραμματεία σου να αναγκάζεται να ασχολείται μαζί σου και να μη μπορεί να σου πει και τίποτα..