Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2007

Εγώ πάντως ψήφισα Εθνική...

Εκλογές χθές και όλη η Ελλάδα είχε μπεί σε αυτό το κλίμα μέρες τώρα.Εμένα πάλι δε μου έκανε καμιά αίσθηση ποιός θα έβγαινε πρώτος, αν θα ήταν πεντακομματική η Βουλή ή όχι, αν το πρώτο κόμμα θα ήταν αυτοδύναμο, αν θα πηγαίναμε για εκλογές την άλλη Κυριακή. Όχι ρε παιδιά δε με ενδιέφερε και ξέρετε γιατί; Γιατί κανένας απο αυτούς δε νοιάζεται για τον απλό λαό. Όλοι μας θυμούνται την προεκλογική περίοδο. Κάτι άλλο που πρέπει να τονίσουμε είναι οτι αυτά δεν ήταν ψηφοδέλτια, τα καλλιστεία του ANT1 ήταν. Όλοι οι διάσημοι μέσα ήταν.
Γι' αυτό και εγώ αποφάσισα χθές να δω την Εθνικάρα.Δε παίξανε καλά, οι Λιθουανοί το άξιζαν περισσότερο απο εμάς. Όμως πρέπει να συνυπολογίσουμε την κούραση (3 παιχνίδια σε 3 μέρες δεν είναι λίγα) και την απίστευτη ευστοχία των Λιθουανών έξω απο τα 6.25(τι ήταν κι αυτό...). Πρέπει να δώσουμε συγχαρητήρια στο Νίκο Ζήση ο οποίος ξελάσπωσε την Εθνική σε πολλές φάσεις αν και σε ολόκληρο το EuroΒasket δεν είχε δείξει τι πραγματικά αξίζει. Τέλος πάντων, να πώ με τη σειρά μου οτι σε αυτή την ομάδα ανήκουν πολλά μπράβο και οτι περιμένουμε στο μέλλον περισσότερες συγκινήσεις γιατί έχουν
ψυχή.

Δεν υπάρχουν σχόλια: