Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2007

Πίσω στα παιδικά χρόνια...

Όλοι σαν παιδιά είχαμε κάποιους αγαπημένους παιδικούς ήρωες. Εγώ λάτρευα τον Popeye The Sailor. Ναι δεν είναι ακριβώς ο ήρωας που περιμένεις να αρέσει σε ένα κοριτσάκι αλλά εμένα με ενθουσίαζε αυτός ο χαρακτήρας. Δε ξέρω αν ήταν ο έρωτας του με την Olive Oyl ή ο δυναμισμός του μόλις έτρωγε το σπανάκι.
Στην εφηβεία έφαγα ένα κόλλημα με τον Donald Duck, το οποίο δεν έχω ακόμα ξεπεράσει. Αυτό μαρτυράνε τα κλειδιά μου που έχουν 2 φιγούρες του(τα κλεδιά δεν είναι τόσο βαριά όσο τα κουκλάκια βεβαίως, βεβαίως..). Το ξέρω οτι είναι παιδικό αλλά ενθουσιάζομαι όταν βλέπω οτιδήποτε έχει σχέση με τον Donald. Μου άρεσε αυτή η ατυχία που κουβαλάει, την οποία πίστευα οτι κουβαλάω και εγώ. Είναι εγωιστής, φωνακλάς αλλά και πολυ γλυκός με τους ανθρώπους που αγαπά.
Τώρα τελευταία άρχισα να βλέπω και SpongeBob SquarePants (Javatzis είσαι υπέυθυνος γι' αυτό)..Και απο εκεί ξεχώρισα τον Patrick Star ο οποίος μέσα στην αθωότητα του πιστεύω οτι είναι ένας απο τους πιo καλούς χαρακτήρες της σειράς.
Ελπίζω να συνεχίσουν να βγαίνουν τέτοιοι ήρωες απο comics, οι οποίοι θα συντροφεύουν τις επόμενες γενιές, θα τους περνάνε θετικά μηνύματα για θέματα όπως η φιλία, η οικογένεια κ.α. και φυσικά θα μας κάνουν και πάλι παιδιά οταν αποφασίσουμε να δούμε κάποιο επεισόδιο ή να διαβάσουμε ένα τεύχος.

5 σχόλια:

tkouleris είπε...

Donald Duck είναι ο καλύτερος Κλασσικός ήρωας της Ντισνευ. Ακριβώς για τους λόγους που είπες...αλλα ο Μπομπ...δεν μου αρέσει...είναι βαρετός...τεσπα...γούστα είναι αυτα.

Anastasia είπε...

Απλά ο Βob μ' αρέσει γιατί έχει ένα χιούμορ αγνό, χωρίς υπονοούμενα(άσχετα με ότι λένε για τις σχέσεις του με τον Patrick)και είναι cartoon που απευθύνεται σε παιδάκια όχι όπως κάτι περίεργα με τέρατα, μεταλλαγμένα κτλ

Erisadesu είπε...

πάντα μου άρεσε ο Donald Duck επειδή συμμεριζόμουν την γκαντεμιά του.

ο Patrick Μου τη σπάει λίγο, όπως και ο ποπάυ. Μου αρέσει η παράνοια του Μπομπ ωστόσο.

αλλά η πιο αγαπημένη μου φιγούρα παραμένει ο Ταζ μου που είναι τόσο γλυκός και παρεξηγημένος.

και μου αρέσει πιο πολύ απο ολους η Rogue απο τους X-Men. Αλλά αυτή δεν είναι CArtoon

Javatzis είπε...

Αναρωτιέμαι συχνά γιατί σαν πιτσιρίκια διαβάζαμε Popey, σίγουρα όχι για το μηδαμινό του χιούμορ. Καταλήγω ότι ευθύνονται οι στιγμές δράσης που είχε χωρίς αίμα και το γεγονός ότι έκανε ότι έκανε για το καλό.
Ο Donald είναι παμψηφεί ο καλύτερος χαρακτήρας στα καρτούν. Δραστήριος,όταν χρειάζεται, γκαντέμης ολκής, με απίστευτή πλάκα.
Όσο για το Bob είναι ότι καλύτερο έχει έρθει σαν cartoon από την άλλη μεριά του ατλαντικού τα τελευταία τουλάχιστον 10 χρόνια.

Dannossiel είπε...

χεχε
ωραίος ο Ντόναλντ χαλαρά...και ο Σκρούτζ!αλλά ο Χιούι,ο Ντιούι και ο Λιούι απλά δεν παίζονταν!ποτέ δεν συμπάθησα τον Μίκυ παρόλ αυτά...μ έβγαζε ένα σνομπισμό...