Τρίτη 24 Μαρτίου 2009

Αρκουδο-απορία

Σήμερα αποφάσισα να μοιραστώ μαζί σας μια απορία που έχω στο περίπου 3 χρόνια.
Πριν 3 χρόνια, ήταν στη μόδα αυτά τα αρκουδάκια που τα βάζεις στο μπρελόκ και τα πατάς στη κοιλιά και μιλάνε. Κάποιος μου έκανε δώρο ένα τέτοιο και το είχα στα κλειδιά μου. Αυτό μέσα έχει μια μπαταρία, η οποία, όπως είναι φυσικό, τελείωσε. Όμως, σκέφτηκα να μη το πετάξω, ούτε να αλλάξω μπαταρία και να το έχω στα κλειδία μου χωρίς όμως να μιλάει. Αλλά επειδή είχε λίγο βρομίσει, το έβαλα στο πλυντήριο και μόλις το έβγαλα η μπαταρία είχε φορτίσει. Έτσι, κάθε φορά που αποφορτίζει η μπαταρία, το βάζω στο πλυντήριο και όταν το βγάζω αυτό είναι as good as new. Δε ξέρω γιατί γίνεται. Κάθομαι και το σκέφτομαι αλλά δε μπορώ να καταλάβω πώς γίνεται. Έχει κανείς καμιά ιδέα;

3 σχόλια:

tkouleris είπε...

Isos na exei kapoion mixanismo efamilo merikwn rologiwn pou fortizoun me tin kinisi tou xeriou. Mia kali idea einai na sfakseis to arkoudi kai na deis ti yparxei pragmatika...alla to kaimeno arkoudaki tis agapis tha paei sta skoupidia meta...me forismeni mpataria

Javatzis είπε...

Ένα από τα μεγαλύτερα μυστήρια της ζωής αναζητά λύση! :D

Anastasia είπε...

Δεν είναι αρκουδάκι της αγάπης, αλλά των Jumbo. Επίσης δε θα το έσφαζα ποτέ-σιχαίνομαι τα αίματα :Ρ
Ο δεύτερος που κοροϊδεύει δεν τον βλέπω να έχει καμιά απάντηση...