Σάββατο 21 Μαρτίου 2009

No more automation student

Ναι, ναι είναι αλήθεια. Επιτέλους, παραδώσαμε την εργασία, που με τόσο κόπο (γκούχου, γκούχου) κάναμε. Το ευτυχές γεγονός έγινε την Τρίτη που μας πέρασε και από 'δω και πέρα όπως είπα και σε μια φίλη μου είμαι απλά άνεργη.
Μπορεί να μας πήρε γύρω στους οκτώ μήνες, να αντιμετωπίσαμε δεκάδες προβλήματα, να σπάσανε τα νεύρα άλλες τόσες φορές αλλά τελικά άξιζε η όλη διαδικασία. Τα πράγματα που μάθαμε στην πράξη σ' αυτούς τους οκτώ μήνες δε τα μάθαμε τα άλλα 4 χρόνια που μείναμε στο ΤΕΙ. Το ξέρω, γκρίνιαζα με το παραμικρό, ήμουν έτοιμη να τα παρατήσω αλλά τί να κάνουμε αυτή είναι η φύση μου (γυναίκα δεν είμαι? :Ρ).
Και τώρα εύρεση εργασίας. Αρχικά, θα ψάξω για κάτι σχετικό με τον αυτοματισμό, αν δε βρω κάτι σχετικό με τα help desk για το Ίντερνετ (αυτό έκανα στη πρακτική) και αν δε βρω και εκεί θα γίνω πωλήτρια. Ή ό,τι μου κάτσει. Σιγά που θα κάτσω να σκάσω..
P.S. Να ευχαριστήσω κιόλας την οικογένεια μου που με στήριξε σε όλη αυτή τη κατάσταση, αλλά και εσάς για τα καλά σας λόγια, όταν έσπαγα, σας έπρηζα και με υποστηρίζατε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: