Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2008

Ήταν όλοι τους παιδιά μου


Χθες το απόγευμα πήγα θέατρο. Όσοι διαβάζουν το blog μου ίσως θυμούνται οτι είχα στο μυαλό μου καιρό τώρα να πάω να παρακολουθήσω τη συγκεκριμένη παράσταση.
Το έργο είναι του Άρθουρ Μίλλερ. Παίζουν Κώστας Καζάκος, Αφροδίτη Γρηγοριάδου(η μητέρα της Κοραλίας Καράντη), Κωνσταντίνος Καζάκος, Αλεξάνδρα Παλαιολόγου, Ιωσήφ Μαρινάκης, Γεράσιμος Μιχέλης και άλλοι, των οποίων τα ονόματα δε ξέρω.

Ο Τζο Κέλλερ(Κώστας Καζάκος), ένας αμερικάνος εργοστασιάρχης, ζεί πλουσιοπάροχα με την γυναίκα και το παιδί του. Το μόνο που σκιάζει την οικογενειακή γαλήνη είναι ο θάνατος του μεγάλου γιου Λάρρυ που ήταν πιλότος και σκοτώθηκε στο πόλεμο. Η μητέρα της οικογένειας(Αφροδίτη Γρηγοριάδου) αρνείται να πιστέψει οτι ο γιός της είναι νεκρός και πιστεύει οτι θα γυρίσει. Ο Τζό έχει κατηγορηθεί για προμήθεια ελαττωματικών κεφαλών αεροπλάνων στη διάρκεια του πολέμου με αποτέλεσμα να στείλει ανυποψίαστους πιλότους στο θάνατο.Ωστόσο αθωώθηκε και φυλακίστηκε ο συνέταιρος του, του οποίου η οικογένεια έφυγε για να γλυτώσει από τα σχόλια. Ο Κρις(Κωνσταντίνος Καζάκος), ο μικρός γιος της οικογένειας, καλεί την Αν(Αλεξάνδρα Παλαιολόγου), πρώην αρραβωνιαστικιά του Λάρρυ και κόρη του πρώην συνεργάτη του, να περάσει μερικές μέρες στο σπίτι ώστε να της ζητήσει να τον παντρευτεί. Αντίθετος όμως στη σχέση αυτή είναι ο Τζόρτζ(Ιωσήφ Μαρινάκης), ο αδελφός της Άν, ο οποίος έχει μια διαφορετική θεωρία για το τί έγινε με τις ελαττωματικές κεφαλές των αεροπλάνων.

Το έργο είναι πολύ ωραίο. Ο Κώστας Καζάκος και η Αφροδίτη Γρηγοριάδου δίνουν ρεσιτάλ ερμηνείας. Φυσικά και δεν θα γελάσετε αλλά αν έχετε λίγο ελεύθερο χρόνο και βαρεθήκατε τα ίδια και τα ίδια είναι μια πολλή καλή πρόταση. Η παράσταση στεγάζεται στο θέατρο Τζένη Καρέζη.

2 σχόλια:

Πίκος Απίκος είπε...

Αν και λόγω 'ανωτέρας βίας' ένα ταξίδι για θέατρο στην Αθήνα δεν είναι εφικτό για εμένα, είναι καλό που ενημέρωσες για μια παράσταση που έχει στο επίκεντρο τις ανθρώπινες σχέσεις.

Ελπίζω στο μέλλον να έχω περισσότερες ευκαιρίες να παρακολουθήσω τέτοιες ποιοτικές θεατρικές δουλειές.

Καλημέρα!

Άκης είπε...

Ωραίες οι πληροφορίες που μας δίνεις!Αν και δέν είμαι πολύ του θεάτρου,βασικά προτιμώ κάτι πιο χιουμοριστικό ήταν πολύ ωραία η κίνησή σου να μας ενημερώσεις!

Την καλησπέρα μου.