Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2008

Runaway 2: Dream Of The Turtle

Οι χαρακτήρες του παιχνιδιού.


Χθές το βράδυ τελείωσα το συγκεκριμένο παιχνίδι. Όσοι ξέρουν τις προτιμήσεις μου θα υποψιάζονται οτι ανήκει στη κατηγορία των Adventures. Έχοντας παίξει και τον πρώτο τίτλο της σειράς δεν υπήρχε περίπτωση να μη παίξω τη συνέχεια, αν και άργησα γιατί κάθε φορά που το θυμόμουν δεν είχαμε χώρο στο δίσκο.
Ο ήρωας είναι και πάλι ο Brian Basco και πάει διακοπές με την αγαπημένη του Gina Timmins (την οποία γνώρισε στο πρώτο τίτλο της σειράς) στη Χαβάη.Η Ginna τον πιέζει να πάνε εκδρομή στο μικρό νησάκι Μάλα με έναν ηλικιωμένο σαν πιλότο και με ένα υδροπλάνο στα πρόθυρα της κατάρρευσης. Το υδροπλάνο χαλάει και για να σώσει ο Brian τη Ginna της δίνει το μοναδικό αλεξίπτωτο και την ρίχνει σε μια λίμνη. Τελικά, το υδροπλάνο καταλήγει στη ζούγκλα και ο Brian είναι μόνος αφου έχει χαθεί και ο γέρος. Ο στόχος του Brian είναι να βρει τη Ginna και να φύγουν απο αυτό το νησί, στο οποίο έχουν κάνει κατάληψη κάτι στρατιώτες για ένα project, το οποίο κρατάνε σαν επτασφράγιστο μυστικό.

Οι γρίφοι είναι καλοί, το σενάριο έχει χιούμορ και τα γραφικά πλουσιοπάροχα και εντυπωσιακά. Μη νομίζετε οτι όλο το παιχνίδι εξελίσσεται σε αυτό το νησί. Υπάρχει ταξίδι στο χώρο αλλά και στο χρόνο. Όλοι οι χαρακτήρες έχουν τη προσωπική τους τρέλα και φυσικά βλέπουμε και πολλούς απο το πρώτο Runaway.

Το μόνο μειονέκτημα που βρήκα; Το τέλος...Δεν είναι ένα ολοκληρωμένο τέλος. Σου δείχνει οτι κέρδισες τη μάχη και όχι τον πόλεμο αφού σε προετοιμάζει για το τρίτο τίτλο του παιχνιδιού όπου θα σώσεις (ελπίζω)τη κοπέλα του Brian..


Κάτι μου θυμίζει, κάτι μου θυμίζει.. :)

6 σχόλια:

Javatzis είπε...

Λοιπόν μια και το έκανες εσύ το review θα γράψω και εγώ τη γνώμη μου. Το Runaway 2 είναι μία υπερπαραγωγή. Μου άρεσε περισσότερο από το πρώτο μέρος,ΑΛΛΑ είναι ιερόσυλο. Υπάρχει σκηνή που ένας τεράστιος βράχος σε σχήμα σφαιρικό έχει καταπλακώσει ένα σκελετό, ο οποίος έχει στα χέρια του μαστίγιο και στη τσάντα του υγρό πού διώχνει τα φίδια. Χμ, τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει; Ακόμα πιο κάτω βλέπουμε τον Brian ντυμένο Guybrush. Αυτά δεν χρειάζονταν!!Μπορεί οι δημιουργοί να θέλαν να κάνουν αφιέρωμα στη Lucas; Δεν νομίζω. Και κόψανε και την περιπέτεια στη μέση. Έλεος

tkouleris είπε...

den to exw paiksei to paixnidaki alla thelw na pw oti kai i lucas paliotera evaze stoixeia sta paixnidia tis apo adventures tis sierra. Merikes fores malista me sarkastiko tropo(mi3 pou o Guybrush paithenei). Isos oi dimiourgei apla thelan na kanoun ena kommati sto paixnidi "nostalgias" gia tous palioterous.

Άκης είπε...

Hmmmm.Με πιάνεις αδιάβαστο,μιας και θα έπρεπε να το ξέρω αφού αυτή είναι η δουλειά μου!Θα ψάξω να το βρώ καί εννοείται θα παίξω αν είναι τόσο καλό όπως το περιγράφεις!Πάντως μου έκανε εντύπωση που μια γυναίκα καταπιάνεται με κάτι τέτοιο καί κάνει καί ανάρτηση απο πάνω!Εύγε :)

Javatzis είπε...

Άκη, γιατί τί δουλειά κάνεις; Γράφεις reviews ή κάτι παρόμοιο σε περιοδικά του χώρου;

Άκης είπε...

Όχι javatzis.Είμαι τεχνικός σε καταστήματα internet cafe καί είμαι υπεύθυνος σε αυτά σε οτιδήποτε έχει να κάνει με το τεχνικό μέρος.Απο τα δίκτυα μέχρι την επιλογή των games.Γι'αυτό τα ψάχνω όλα.;)

Anastasia είπε...

Χαίρομαι που σου έδωσα Άκη ακόμα μια επιλογή για να λιώσεις στο pc.Δοκίμασε το, νομίζω οτι θα διασκεδάσεις..