Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2008

Νυχτοπερπατήματα(Μέρος...δε θυμάμαι)

Προχθές το βράδυ μου έρχεται μήνυμα στο κινητό από ένα παιδί που ήμασταν μαζί στο ΟΤΕ, που έκανα πρακτική. Με ενημέρωνε οτι κανόνισαν βραδινή έξοδο σε μία ταβέρνα-ρεμπετάδικο για την επόμενη μέρα. Επειδή δεν είχα κανονίσει τίποτα,είχα πάρα πολύ καιρό να τους δω(τους είχα δει τελευταία φορά τον Ιούλιο) και μου είχαν λείψει δέχτηκα αμέσως. Το μαγαζί ήταν στην Ηλιούπολη-σχετικά κοντά στο σπίτι μου. Είχαμε δώσει ραντεβού στο μετρό του Αγ. Δημητρίου και απο εκεί με αυτοκίνητα.
Το μαγαζί ήταν με live μουσική και γενικά είχε πολύ κέφι η κατάσταση γιατί ήταν μικρό και γινόντουσαν όλοι μια παρέα. Είπαμε τα νέα μας, χορέψαμε, φάγαμε και ήπιαμε (πολύ). Γύρισα σπίτι γύρω στις 3 και επειδή είμαι πολλή τυχερή σαν άτομο, σήμερα βρήκαν τη μέρα και άρχισαν να φωνάζουν οι δικοί μου απο τις 8:30 και αναγκάστηκα να σηκωθώ. Extra βαρύς σήμερα ο καφές για να ξυπνήσω. :)

Γενικά αν είσαι άτομο που δε πολυγουστάρει τη βαβούρα, τα μεγάλα μαγαζιά και προτιμάς τα πιο κλειστά και οικογενειακής ατμόσφαιρας είναι μια πολλή καλή πρόταση. Το μόνο αρνητικό είναι οτι δεν είχε πίστα, αλλά ο Έλληνας αν θέλει να χορέψει βρίσκει μέρος..

Δεν υπάρχουν σχόλια: