Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2009

Εύρεση καινούργιου κινητού

Από το Δεκέμβριο, έχω ξαμοληθεί να βρω καινούργιο κινητό. Το τωρινό μου κινητό είναι ένα Motorola V620 και το έχω 2,5 χρόνια περίπου. Έχει αρχίσει να πέφτει πολύ γρήγορα η μπαταρία. Επίσης, κάποια πλήκτρα δε δουλεύουν καλά με αποτέλεσμα κάθε φορά που πάω να στείλω ένα μήνυμα, κάνω πρώτα μια δέηση μήπως και φιλοτιμηθεί.


Το συμπαθέστατο, κατά τα άλλα, Motorola V620

Γενικά, εγώ πολλά πολλά δε θέλω από το κινητό. Αυτά είναι περίπου τα χαρακτηριστικά που ψάχνω:
  • Μια καλούτσικη κάμερα- όχι πολλά MP.
  • Ραδιόφωνο-πώς να περάσει η ρημάδα η ώρα στο λεωφορείο.
  • Ξυπνητήρι-και όμως δεν έχω στο δωμάτιο μου.
  • Bluetooth-πού πας ρε Καραμήτρο τη σήμερον ημέρα χωρίς Bluetooth;
  • Και last but not least να κοστίζει κάτω από 200 ευρώ.
Οι έρευνες έχουν οδηγήσει στο Samsung U600. Αλλά και πάλι έχω αμφιβολίες. Έχει κανείς προσωπική εμπειρία από αυτό το κινητό; Έχετε εσείς κάτι να προτείνετε με τα παραπάνω χαρακτηριστικά; Όποια βοήθεια καλοδεχούμενη!!


To Samsung U600- Γλυκούλι δεν είναι;


3 σχόλια:

tkouleris είπε...

indiana anastasia kai i anazitisi tou proikismenou kinitou

Javatzis είπε...

Να το πάρεις το Samsung αλλά φέτος γιατί έτσι όπως το πας και το 2009 με το Motorola θα το βγάλεις :P
Πάντως και στα χαρακτηριστικά που θες μέσα είσαι, και στυλ έχει και πριν ενα δυο χρόνια ήταν απλησίαστο και είναι και πολύ λεπτό(sic).

Anastasia είπε...

Είδες που δε με ξέρεις καθόλου.Περιμένω το 2010 για να πέσει κι άλλο η τιμή του :Ρ