Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2009

Παράπονα εβδομάδας

Έχω να κάνω 2 καταγγελίες κυρίες και κύριοι:
α) Από τις 19 του μήνα έχω παραγγείλει το Samsung U600 (ναι, τελικά αποφάσισα!!!) ηλεκτρονικά από το Πλαίσιο και ακόμα το περιμένω (του τύπου όσο το είδες εσύ, το είδα και εγώ). Δεν είναι διαθέσιμο (αν και στο site μια γράφει δεν είναι διαθέσιμο, μία παράδοση σε 24 ώρες). Δε μπορούσαν να πάρουν ένα τηλέφωνο να ενημερώσουν; Φταίω εγώ να ακυρώσω τη παραγγελία; Ή ακόμα χειρότερα να το πάρω από αλλού και όταν δεήσουν να το στείλουν να τους το ξαναστείλω πακέτο (όπως δεν ενημερώνουν αυτοί, να μην ενημερώσω ούτε εγώ);
β)Πήγαμε σήμερα για το πρώτο μας service. Πόσο μας πήραν; 135 ευρώ. Και μας είπαν οτι του χρόνου που θα γίνει πιο εμπεριστατωμένος έλεγχος θα είναι τα διπλάσια. Απαπα..Καλά λέει η μάνα μου οτι το αυτοκίνητο είναι ένας κουβάς που όσα και να του ρίξεις τα τρώει.
Ουφ αυτά είχα να πω, τα είπα και ηρέμησα τουλάχιστον..

1 σχόλιο:

Javatzis είπε...

α) Μην είσαι υπερβολική, δύο φορές εχει γίνει η αλλαγή από παράδοση σε 24 ώρες σε μη διαθέσιμο. Μη ξεχνάς πως είναι μέρες εκπτώσεων και λογικό είναι να πήζουν στη δουλειά...
β)Οι αντιπροσωπείες τα πολλά λεφτά στα service τα κερδίζουν. Και τίποτα να μη βρίσκανε στο αυτοκίνητο 50 € σίγουρα θα μας έπαιρναν.