Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2008

Αγαπημένη συνήθεια

Χθες το πρωί είχα βγει με μια φίλη μου για βολτίτσα. Και έτσι όπως πήγαινε η κουβέντα, είπαμε και για την αγαπημένη μας συνήθεια. Λοιπόν, εμένα αγαπημένη στιγμή της μέρας είναι το πρωί που θα καθίσω στο pc και θα μπω στο Internet. Πάντα παρέα με ένα Νες (ειδικά τώρα που είναι και χειμώνας) μαθαίνω τα νέα σας από τα blogs, μπαίνω Facebook (εμ τί όλοι έχουν, εγώ στο πηγάδι κατούρησα) και γενικά επισκέπτομαι sites που με ενδιαφέρουν. Με αυτό το τρόπο γεμίζω μπαταρίες και αρχίζω να συνέρχομαι απο τον ύπνο. Βλέπεις, αυτό το μισάωρο που χαλάω στο Internet το πρωί είναι ένα πλεονέκτημα του να είσαι άεργος (ή κάνουμε εκπαιδευτικό blogging ή όχι).

2 σχόλια:

DaNaH είπε...

Αναστασία, συμφωνώ. Και εγώ το πρωί όταν ξυπνάω, αφού πάρω το πρωινό μου κάθομαι και διαβάζω καινούρια ποστ και νέα και με βοηθάει να συνέλθω. Διαφορετικά σέρνομαι... :)

Πίκος Απίκος είπε...

Αγαπημένη συνήθεια το πρωί είναι να... μην σηκώνομαι το πρωί:). Aλλά ως νυν φαντάρος και αυριανός βιοποριστής το έχω κόψει το σπορ προ πολλού...

Α δεν βαριέσαι υπάρχει πάντα το απόγευμα:).

Καλησπέρα!